Hub-in-BrasovHub-in-BrasovHub-in-BrasovHub-in-Brasov
  • Despre noi
    • Despre proiect
    • Orașe-pilot
    • Zone de interes
    • Parteneri
  • HUB-IN Brașov
    • Despre HUB-IN Brașov
    • Știri
    • Geotool
  • Implicare
    • Alianța HUB-IN
    • Bibliotecă
  • Contact
    Pilot CitiesBelfastBrasovGenovaGrand AngoulêmeLisbonNicosiaSlovenska BistricaUtrecht
    SubiecteAntreprenoriat și InovațieCultură și CreativitateDurabilitate
Previous
Next

(Re-)branding-ul zonei urbane istorice: lecții învățate

  • Acasă
  • Știri
  • Subiecte Antreprenoriat și Inovație
  • (Re-)branding-ul zonei urbane istorice: lecții învățate
July 14, 2021
Ce așteaptă Belfast, Brașov, Genova și Angouleme de la HUB-IN?
July 10, 2021
Instalația de artă SoundYard se va deschide în Belfast Maritime Mile
July 19, 2021
Publicat de HUB-IN în July 14, 2021
Categorii
  • Antreprenoriat și Inovație
  • Cultură și Creativitate
Etichete
  • comunicare
  • implicarea părților interesate

În cadrul HUB-IN, fiecare oraș pilot va primi sprijin pentru a-și transforma zona urbană istorică (HUA) într-un centru de inovare și antreprenoriat. Acest lucru include, de asemenea, sprijinirea orașelor pentru a comunica această transformare și pentru a implica cetățenii și părțile interesate în activități. Pentru multe dintre orașele noastre pilot, va fi necesar un proces de (re)creare a unei mărci pentru a se îndepărta de imaginile negative actuale sau de lipsa unei identități definite pentru HUA-urile lor. Acesta este motivul pentru care, în ultimele luni, am oferit o serie de cursuri introductive privind branding-ul local – și datorită sprijinului extern din partea experților și a orașelor care au dezvoltat strategii impresionante de branding local și care ni s-au alăturat pentru a împărtăși experiența lor. Mai jos, vă prezentăm câteva dintre lecțiile învățate și sugestii pentru dezvoltarea și implementarea unei strategii de succes de branding al locului.

Un brand trebuie să fie independent de politică pentru a putea rezista în timp

Politicienii ar putea dori să fie foarte implicați sau să conducă un proces de branding pentru orașul lor, dar acest lucru ar trebui evitat. Un brand ar trebui să nu aibă culoare politică, altfel următoarea persoană aleasă ar putea să nu dorească să continue strategia predecesorului său. O strategie de branding de succes ar trebui să fie liberă de orice influență politică vizibilă, de asemenea, pentru a fi împărtășită și înțeleasă de cetățeni și turiști.

Colaborarea este esențială

Colaborarea este esențială pentru a avea impact: ar trebui să implicați părțile interesate, alte departamente ale orașului și instituții publice (cum ar fi camerele de comerț), dar și cetățenii care doresc să ajute. Acest lucru este cu atât mai important atunci când bugetul este mic, astfel încât să vă puteți asigura că puteți profita de oportunitățile inițiate de alții și să vă inserați narațiunea și mesajele. Este important să vă conectați adesea și să spuneți povestea brandului dumneavoastră părților interesate: acestea ar trebui să devină pasionate de brand, astfel încât să poată fi promotori pentru districtul/orașul dvs. De exemplu, orașul Lyon poate număra 12 parteneri privați pentru marca lor ONLYLYON. Aceștia au dezvoltat, de asemenea, o rețea impresionantă de ambasadori la nivel mondial, formată din oameni din Lyon care s-au mutat departe, dar care au dorit totuși să se conecteze cu orașul și locuitorii săi.

Nu vă fie teamă să vă împărtășiți brandul

Pentru ca strategia dumneavoastră să aibă succes, aceasta trebuie să fie însușită de actorii și cetățenii locali.  Înseamnă că aceștia ar trebui să fie implicați în dezvoltarea mărcii, astfel încât imaginea anunțată să corespundă identității reale a locului, dar și că ar trebui să fie capabili să folosească marca, să o comunice în mod consecvent. Acesta este motivul pentru care multe orașe – cum ar fi Dundee (Scoția) – au dezvoltat „seturi de instrumente de branding” și le-au pus pe site-ul lor, ca resursă pe care toată lumea o poate descărca. Acesta poate include un kit pentru rețelele sociale, ghiduri grafice și de comunicare, logo-uri, mesaje, șabloane etc.

Nu există o soluție unică pentru toți

Indiferent dacă doriți să (re)marcați un oraș sau un district, fiecare situație este diferită. De exemplu, Bruxelles Perspective, care a gestionat strategia de marketing pentru rebranding-ul cartierului cu canale din oraș, ne-a spus că a decis să nu dezvolte o nouă identitate vizuală pentru canal: a preferat să se concentreze pe imagini și alte instrumente de comunicare vizuală, pentru a evita confuzia cu celelalte identități vizuale care făceau deja parte din zonă (orașul, instituțiile partenere, finanțatorii etc.).

comunicareimplicarea părților interesate
Share
0
HUB-IN
HUB-IN

Articole asemănătoare

February 14, 2025

Orașul ca Sală de Clasă: Perspective inovatoare din partea tinerilor


Mai mult
February 4, 2025

Academia HUB-IN: cursuri gratuite pentru inovatori urbani


Mai mult
January 23, 2025

Partenerii HUB-IN la Brașov: O retrospectivă asupra transformării zonelor urbane istorice


Mai mult

Cele mai recente știri despre proiectul HUB-IN!

Cele mai recente știri despre proiectul HUB-IN!

Obțineți cele mai recente știri despre proiectul HUB-IN!


Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

Urmărește-ne pe rețelele sociale

Folosim cookie-uri pe site-ul nostru pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și vizitele repetate. Făcând clic pe „Accept toate”, sunteți de acord cu utilizarea TOATE cookie-urile. Cu toate acestea, puteți accesa „Setări cookie” pentru a oferi un consimțământ controlat.
Setări CookieAccept toateResping toate
Gestionați consimțământul

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience. Learn more.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-advertisement1 yearThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Advertisement".
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
CookieDurationDescription
_ga2 yearsThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, campaign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assign a randomly generated number to identify unique visitors.
_ga_8HQL7VGMYV2 yearsThis cookie is installed by Google Analytics.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
Powered by CookieYes Logo
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.OkNoPrivacy policy